BAS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor vorst en vader krant editie ...

BAS :: De Inn :: Krant

Ga naar beneden

Voor vorst en vader krant  editie ... Empty Voor vorst en vader krant editie ...

Bericht  Gast za 24 okt 2009, 16:27

editie:0

Hallo iedereen Dit is de eerste krant van bms
Zoals je ziet heb ik nog geen titel dus denken maar je kan er 10.000 marmer mee verdienen dus waarom niet?

Wat ik hiermee zal doen zul je later wel te weten komen.
Zoals mensen interviewen wedstrijden spelen en nog zo veel meer.

Wie ik nog nodig zou hebben is iemand die interviewen afneemt.
En iemand die elke keer moppen geeft voor de krant.( mensen die geïnteresseerd zijn)

Eerste mop van de week:
Een agent staat met zijn paard voor het rode stoplicht te wachten. Naast hem staat een kleine jongen op zijn fietsje. De agent kijkt naar beneden en zegt: "Mooi fietsje heb je daar, zeker van Sinterklaas gekregen?"
"Ja, meneer" zegt het ventje.
"Wil je dan de volgende keer aan Sinterklaas vragen of hij er een achterlicht op zet?" vraagt de agent.

Het jongetje kijkt naar het paard en zegt: "Mooi paard, zeker ook van Sinterklaas gekregen?"
"Ja manneke" zegt de agent.
"Wil je dan volgend jaar vragen aan de Sint of hij de lul eronder zet en niet erboven!"

Hoofd redacteur:Achilles

(P.S als er nog klachten of vragen zijn meld ze dan onmiddellijk)


Laatst aangepast door Achilles op za 24 okt 2009, 16:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor vorst en vader krant  editie ... Empty Voor vorst en vader krant editie ...

Bericht  Gast za 24 okt 2009, 16:39

VOOR VORST EN VADER KRANT!!!!! editie:1

Dat is de nieuwe naam voor onze krant in gestuurd door sebaba hij krijgt 10.000 MARMER!!!!!!
We gaan het hebben over Arutha en de oorlog en Pekelderpipo, hij onthult zijn geheimen over wat komen zal en zegt wat hij nog wil doen!!!
En we hebben er een nieuwe journalist er bij Sebaba!!!!!!!!
En we hebben een mop ingezonden gekregen

We praten eerst met Arutha:
WAAROM HEEFT BIJNA IEDEREEN JOUW GEHOLPEN WAT WAS HET PROBLEEM?
-waarschijnlijk omdat ik al vrij lang in deze ally zit en dit eigenlijk het 1e grote verzoek was wat er gedaan werd en iedereen toch ook wel erachter wou komen hoe een grote oorlog in elkaar steekt en hoe je beter kunt samenwerken om een vijand op de knieen te krijgen
-het probleem was dat ik meerdere dagen achter elkaar door 2 mensen vd zelfde ally werd aangevallen en daarom een verzoek deed voor hulp

WIE HEEFT JE ALS EERSTE GEHOLPEN EN MET WAT GOEDEREN OF LEGERS?
poeh goede vraag
volgens. mij Juul en Per
Juul blokkeerde haven van 1 van hun
en Per via berichten voor collectief aanval

BENT U TEVREDEN OVER HET EIND RESULTAAT?
tevreden 80% ,we hebben wel bereikt dat de aanvallen zijn gestopt
maar we hebben tevens gemerkt dat we nog veel moeten leren om goed te communiceren voor beter georganiseerde aanvallen.

WIE HEEFT ER IN HET TOTAAL MEEGEWERKT?
Pekelderpipo, Ebbinge, Shigure Toshiro, juliuso, H-sailor, Sharagath, nick, qlimax1
HOEVEEL LEGERS WAREN BIJ JOUW IN HET TOTAAL GESTATIONEERD?
ppfff vl. mij meer dan 2000.

IS DE VIJAND VERNEDERD OF NOG IETS ANDERS?
Nee niet vernederd dus ,maar wel bang gemaakt!!!

HOELANG HEEFT HET IN TOTAAL GEDUURD?
1 avond en nacht

WIL JE NOG IETS TOEVOEGEN?
Nee
Oké ,bedankt

En dan u een interview over onze leider: Pekelderpipo

WAT WIL JE NOG VERANDEREN AAN DE ALLIANTIE WAT ZIJN U PLANNEN?
actiever forum, nr 1 alliantie worden en een wing oprichten waarbij men vanf 100000 pnt naar de hoofd ally gaat

GAAN ER DINGEN VERANDEREN ZOALS? U SMIJT EEN PAAR LEDEN BUITEN OF U START EEN OORLOG OF U VERANDERD IN EEN HANDELS ALLIANTIE?
???? nee. we smijten nooit zomaar leden eruit. Een oorlog beginnen we ook niet en ik heb geen idee wat de lol is van een handelsalliantie. We hebben in deze ally individuele vrijheid, en als er problemen zijn dan staan we paraat om onze tegenstander ff goed te laten schrikken

BENT U DE EIGENAAR OF HEEFT IEMAND ANDERS DE FUNCTIE AAN JOU DOOR GEGEVEN?
De oprichter is niet meer onder ons Smile zijn naam was blackhawk. Ik ben kort daarna bij zn ally gekomen als min van binz.

EN HOE ZIJN DE ANDERE BESTUURS LEDEN GEKOZEN?
we zijn gekozen door de ally leden

ZO BEDANKT!!

BUITENLANDS NIEUWS:
Winds heeft de oorlog aan VOC verklaart.
Mens heeft de oorlog aan -V- verklaart.

Onze mop:

Wat is de overeenkomst tussen vrouwen en laarsen?

1. Als ze droog zijn kom je er niet in.

2. Als ze nat zijn stinken ze.

3. Als je er mee over straat loopt lacht iedereen je uit


Hoofd redacteur: Achilles
redacteur: Sebaba

(p.s: bij vragen of klachten meld het onmiddellijk!)


Laatst aangepast door Achilles op wo 04 nov 2009, 19:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor vorst en vader krant  editie ... Empty Voor vorst en vader krant editie ...

Bericht  Gast wo 04 nov 2009, 19:46

VOOR VORST EN VADER KRANT!!!!!!! editie:2

Achilles en Sebaba stellen u voor onze krant.
We zouden Sebaba zijn vuurdoop geven maar dat is helaas niet geval wegens moeilijkheden
We gaan aan iedereen vragen stellen enz… je komt het allemaal te weten in onze krant!

Normaal geven we het woord aan sebaba maar we kunnen geen interview geven helaas ook niet over de aanval op sjef de belg maar misschien wel in onze volgende krant!!

EN DAN NU ONS VRAGEN LIJSTJE:

Met de volgende vragen moet je het antwoord geven aan sebaba en dat komt op het forum en in de krant (anonimiteit verzekerd)
Wie heeft de tekst al onder de interne alliantie pagina VOLLEDIG gelezen?
Wie in onze alliantie is VAN NEDERLAND OF BELGIE?
Wie weet nog een tof idee waarbij IEDEREEN van onze alliantie kan deel nemen? En welk?

Dat was ons kort vragen lijstje (stuur je antwoord zo snel mogelijk door)

BUITENLANDS NIEUWS:

Mens heeft de oorlog gewonnen tegen –v-
Magic Kingdom verklaart de oorlog aan Militaire alli
En dat is het..

En dan nu een Quiz vraag wie was de eerste leider van onze alliantie:
Je kan er 5.000 marmer mee verdienen.( stuur het antwoord door naar Achilles)

P.S we zoeken nog iemand die ons wil helpen!

Hoofd redacteur: Achilles
Redacteur: Sebaba

( bij vragen, of klachten stuur ons dan onmiddellijk dan een bericht)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor vorst en vader krant  editie ... Empty Voor vorst en vader krant editie ...

Bericht  Gast za 30 jan 2010, 13:33

VOOR VORST EN VADER KRANT!!!!!!! editie 3

Welkom iedereen bij weer een editie van deze krant. In deze editie zien we de ware staryu,
Waarom Ebbinge begonnen is aan zijn wing-avontuur en hoe het gelopen is met onze sjef de belg
Straks weten we ook wie de winnaar is van de vraag, en de enquêtes staan er ook in.

EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR VAN HEEL DE REDACTIE en een fijn 2010

We beginnen met staryu

V: Hoe voelt dat om het enige meisje te zijn van onze alliantie?
A: Hetzelfde als op mijn werk ;D Zit geen verschil in Razz
V: Wat doe je voor werk?
A: Werk in de IT en zit gedetacheerd als Sr. Servicedesk/ coördinator
V: Waar ergens?
Ik werk voor Centric en zit gedetacheerd bij een groot internationaal accountantsbureau in Rotterdam
V: Werk je er graag
A: Ik ga tot op de dag vandaag nog altijd met plezier naar mijn werk.
V: Maar nu even terug naar de alliantie, Zou je wel nog andere meisjes in de allianties willen?
A: Ja hoor van mij mogen er best meer meiden bij de alliantie ook vind ik het alleenrecht wel wat hebben Very Happy
Gr.
Annemarie
Wel wij hebben een antwoord want er zijn meiden opkomst!! En we zeggen voortaan tegen Staryu ANNEMARIE

DE UITSLAGEN VAN DE ENQUETES!!

-Ongeveer 75% van de alliantie komt uit Nederland en maar 25% uit België
-Ongeveer 42% van de alliantie leden heeft de pagina nog niet gelezen ook 42% wel en maar 14% half
-We weten dat de stoomreus en en hoplieten de favorieten zijn!
-Dat de Scheprad-ram ook het meest in trek is!!

Shigure Toshiro over sjef de belg

V: Weet je nog waarom jullie sjef de belg aanvielen
A: Waarom we hem aanvielen simpel hij viel onze leider: Pekelderpipo aan
V: Heef hij bij jullie gedreigd?
A: Zo ver ik weet niet.
V: En wie heeft jullie bij de aanval bijgestaan?
A: Zo ver ik weet was het Qlimax1, Pekelderpipo en ik (Shigure Toshiro) die tegen Sjef de Belg op trokken
V: Wat was de belangrijkste aanval?
A: Geen idee
V: Heeft het iets uit gehaald?
A: Zo te zien met ontwikkelingen van vandaag (11-01-10) niet
V: Wat was het grootste offensief (hoeveelheid manschappen of schepen van heel de alliantie waren onderweg?)
A: Dit kan je beter aan onze Generaal vragen hier heb ik geen info over
V: Waarom zijn jullie gestopt?
A: Ik persoonlijk ben gestopt toen ik dacht het weekend ten einde kwam

WINNAARS EN VERLIEZERS!!

Staryu heeft de vraag op gelost, het was Blackhawk en zij krijgt 10.000 hout+10.000 naar keuze

BUITENLANDS NIEUWS

-WIC verklaart de oorlog aan Winds
-Magic Kingdom verklaart oorlog aan millitaire alli

Het interview met Ebbinge

V: Hoe kwam je er op om een wing op te starten ?
A: Ik vond dat er te weinig aan was, was van onderen we wilden alleen spelers toelaten die meer dan 100.000 punten hebben. Die zijn er wel maar hebben eigenlijk altijd al een alliantie en zitten niet op ons te wachten. Nu leiden we zelf spelers op iedereen is bij ons welkom als je maar niet meer dan 100.000 punten hebt want dan moet je direct naar de hoofd alliantie.
V:Nu is het al een succes ben je daar blij om?
A: Ja natuurlijk maar met zoveel leden is het verschrikkelijk druk om over al brandje te blussen en om de nieuwen alles te leren wat ze nodig hebben. Alleen wil ik nog wel graag 1 sterk lid die onze organisatie komt versterken dat hebben we verdedigend wat meer mogelijkheden en hij of zij zou dat de generaals functie kunnen bekleden.
V: Mis je de hoofd alliantie?
A: JA, soms wel als ik weer eens 15 berichten per dag krijg verlang ik soms wel eens naar een beetje rust. Ook ben ik dan niet het middelpunt waar alles om draait.
V: Als jij zou kunnen beslissen hoe zijn je de banden tussen BMS en BAS verbeteren?
A: Ik zou graag zien op het forum dat de kleine leden van BAS de locatie van leden van BMS in hun buurt makkelijk kunnen vinden zodat ze eerder hulp kunnen krijgen.
V: Staat de hoofd alliantie in de interne alliantie pagina beschreven qua namen van leden om de leden van jou alliantie contact te geven met die van de hoofd alliantie?
A: Nee ik heb geen lijst van de leden van BMS maar ik heb hier ook nog niet over nagedacht dan hoeft het ook niet op het forum. Goed idee bedankt.
V: Wat zou je nog willen verbeteren aan jouw alliantie?
A: Ik zou graag een vast groep ervaren speler om me toe hebben als basis voor de wing. Ik heb dragoon die wel goed mee doet en actief is en mambo aan eigenlijk moeten ze nog een heel stuk groter worden om BIG PLAYERS te zijn
V: Wil je nog iets toevoegen?
A: Ik had graag gezien dat mijn leden wat meer vragen en wat minder impulsief doen.
Bedankt

DE MOP VAN DE WEEK!!

De stomme zei tegen de dove dat de blinde had gezien dat de lamme in de boom geklommen was.

Zo dat was het dan tot de volgende editie!!!!!!!!!

Hoofdredacteur: Achilles
Redacteur: Caesar

P.S. We zoeken nog mensen die ons willen helpen bij het maken van de krant

(Bij vragen of klachten kan u altijd terecht bij de hoofdredacteur: Achilles)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor vorst en vader krant  editie ... Empty Re: Voor vorst en vader krant editie ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

BAS :: De Inn :: Krant

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum